top of page

The End of The Day

חדר השינה הוא מזמן לא סתם מקום להניח בו את הראש. חדר השינה הוא המקום בו אנחנו מתחילים ומסיימים את היום, איכות השינה שלנו קשורה באופן ישיר לעיצוב חדר השינה, אור, טמפרטורה, רעש והחומרים הסובבים אותנו. כל אלה יכולים לקבל מענה בעיצוב נכון.

ישנם שיעדיפו לעצב את החדר בצורה מינימליסטית ובאווירה נקיה ואחרים יעדיפו הרבה פרטי עיצוב ואקססוריז.

ייחודיות האנשים החיים בחדר הם שישפיעו על הקונספט העיצובי, בחירה של צבעים ,טפטים, טקסטיל, תאורה ועוד... הם תולדה של סגנון אישי אבל גם של צרכים אישיים.

התקציב ממסגר את גודל השיפור והשיפוץ שנכניס למרחב בו אנחנו חיים, אם זה בית חדש, דירת קבלן, יד שניה או שיפוץ.

לרוב נתעדף לטפל ולשדרג את ה״חלל הציבורי״ אותם איזורים בהם אנחנו מארחים מסתובבים ומראים למבקרים ו״נחביא״ את חדר השינה.

שמעתי כבר יותר מפעם אחת את המשפט ״אבל אף אחד לא נכנס לחדר שינה שלנו – אז הוא ימתין לפעם הבאה״.

הרי גם לדיירי הבית, ובמיוחד לאלה העובדים קשה מגיע מרחב מחיה נעים ומעוצב.

צבעים - חדר השינה צריך לגרום לתחושת רוגע, צבעים רכים ונעימים מאפשרים זאת, שימוש בצבעים עזים אפשרי אבל הוא צריך להיות מדוד ונכון. גם רהיטים צבעוניים יכולים להיות אותו כתם צבע נחשק, רק שימו לב לאיכות הצבע.

תאורה - מחקרים מראים כי עמעום אורות כשעה לפני השינה עוזר לגוף להיכנס למצב שינה בצורה טובה יותר, חשיבה על תאורה היא בעלת ערך גבוהה. במקביל בחינת חדר השינה לאטימה נגד אור חיצוני היא דבר הכרחי.

רעש - רעשי חוץ הם סיפור מסובך לבידוד, במיוחד בבניינים ישנים, אבל במקרים רבים בחדרי שינה קיימים מכשירים רועשים הניתנים לנטרול.

טמפרטורה - טמפרטורת החדר היא גורם ידוע באיכות שינה, במהלך שינה חום הגוף עולה, ואם חדר השינה לא מצונן קלות איכות השינה שלנו תיפגע, מאורר או מאורר תיקרה שקטים יכולים לפתור את הבעיה. ובקיץ החם גם מרחיק יתושים.

טקסטיל - לבדים יש תפקיד כפול במקרה הזה, זה לא רק מצעים יפים, לווילונות יש יכולת בידוד רעש ואור חיצוניים, בחורף וילונות מייצרים חיץ לחדירת קור.

טקסטיל יכול להכניס את אותם כתמי צבע אותם אתם משתוקקים לשים בחדר אבל מפחדים לצבוע בו את הקיר.

אויר - נשמע מוזר אבל איורור אפקטיבי ואויר טרי בחדר השינה הוא חשוב מאוד ובנוסף שווה להשקיע גם בבישום החדר... זה נשמע מוזר אבל למצוא את מפיץ הריח הנכון אם חשמלי או בבקבוק, במינון הנכון משפר את האווירה בחדר ומשרה נינוחות לפני הירדמות.

מזמינה אתכם לדמיין, לחלום ולהגשים יחד את החדר בוא אתם ישנים

שלכם דיקלה

bottom of page